Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Πέφτει πέφτει η σταγόνα


Αυτό το παραμύθι μας βοήθησε σήμερα να κατανοήσουμε το ταξίδι μιας σταγόνας από τη θάλασσα , την εξάτμιση  με τη βοήθεια του ήλιου, την ανοδική πορεία προς τον ουρανό, την ένωση με τις άλλες σταγόνες και τη δημιουργία του σύννεφου, το ταξίδι με τη βοήθεια του ανέμου,την υγροποίηση και τη βροχή που την κάνει να επιστρέψει στη  θάλασσα.


Ακολούθησε συζήτηση με τη βοήθεια των εικόνων  του βιβλίου για να εμπεδώσουν τα παιδιά όσα έχουμε   έως τώρα πει για τον κύκλο του νερού.

 Κι άλλες ομπρέλες με τέμπερες και καλαμάκια πλαστικά.!!!


 Συνεχίσαμε το  Όμορφο παραμύθι της Βροχής .Γράψαμε περιεκτικά την ιστορία  στον υπολογιστή και τη διαβάσαμε, παραλείποντας τις λέξεις σταγόνα, ήλιος, σύννεφο κτλ. Τα παιδιά βρήκαν τη λέξη που έλειπε και τη ζωγράφισαν στο κενό.


Παρακολουθήσαμε την ιστορία μιας σταγόνας από το blog  της συναδέλφου Σουλτάνας Μάνεση που μας παρουσιάζει εικονογραφημένη τη σχετική ιστορία.  με τίτλο
"Ο μικρός Σταγονούλης σε δράση"
http://taniamanesi-kourou.blogspot.gr/2012/08/blog-post_9705.html

Επίσης ενδεικτικά κάναμε ένα φύλλο εργασίας όπου τα παιδιά έβαλαν σε σειρά τις παρακάτω εικόνες φτιάχνοντας το δικό τους κύκλο του  νερού.




5 σχόλια:

  1. Μου αρέσει που προσεγγίσατε το θέμα μέσα από ένα παραμύθι. Κι εγώ είμαι της άποψης πως μια όμορφη ιστορία μπορεί να γίνει αφορμή για πολλά ενδιαφέροντα πράγματα.(Δεν το λέω επειδή γράφω παραμύθια αλλά γιατί το έχω δει να λειτουργεί με επιτυχία στην πράξη). Λίγο ψάξιμο θέλει και μια γερή δόση φαντασίας για να μπορείς να συνδέσεις το θέμα με την ιστορία και να ζωντανέψεις τους ήρωες της. Ομολογώ πως παρότι τα παιδιά σας φαινόντουσαν πανέμορφα στις φωτογραφίες που δημοσιεύατε κατά καιρούς, σήμερα όταν είδα πως καλύψατε τα μουτράκια τους, στην αρχή ξαφνιάστηκα. Ήταν τόσο γλυκά και όμορφα ειλικρινά τα χάζευα. Στη συνέχεια όμως παρακολουθώντας βήμα-βήμα την πορεία της δουλειάς άλλαξα γνώμη. Εκτός του ότι είναι πιο σωστό δεοντολογικά παρατήρησα και κάτι άλλο. Μην επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον μου στις απίθανες φατσούλες μπόρεσα να παρακολουθήσω και να καταλάβω καλύτερα την ουσία της διδακτικής προσέγγισης και τη μεθοδολογία του σχεδιασμού -ανάπτυξης του προγράμματος σε σχέση με το νερό. Χαίρομαι που και οι τρεις συνεχίζετε εφέτος ξανά με το ίδιο κέφι και πάντα θα σας παρακολουθώ με ενδιαφέρον και αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε πολύ Ιωάννα. Δε θα μπορούσαμε να εκφράσουμε καλύτερα το σκεπτικό μας . Ευχαριστούμε που με τον τρόπο αυτό ίσως και άλλοι κατανοήσουν τι πρέπει να προσέχουμε σε αυτού του είδους τις αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ένα μεγάλο ευχαριστώ που χρησιμοποιήσατε με τόσο εξαιρετικό τρόπο το υλικό της ιστοσελίδας μου. Η επιλογή αυτή με τιμά ιδιαίτερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ήμουν σε θέση να συμφιλιωθώ με τον εραστή μου μετά από 6 μήνες που δεν μιλούσα ο ένας με τον άλλο με τη βοήθεια ενός μεγάλου ανθρώπου γνωστού ως Δρ Ajayi, είμαι πολύ προσεκτικός για τα πράγματα, οπότε ποτέ δεν πίστευα στο ορθογραφικό ή στο βουντό, αλλά ο Δρ Ajayi άλλαξε προοπτική λόγω της θαυμάσιας δουλειάς που έκανε για μένα, δεν με πίστευε ποτέ και ο εραστής μου θα ξαναγυρίσει. Τον ικετεύτηκα αρκετές φορές, αλλά δεν με άκουσε ποτέ, μέχρι που συνάντησα την επαφή του Δρ Ajayi και αποφάσισα να τον δοκιμάσω και με έκπληξη μου ο εραστής μου επέστρεψε μετά από ένα ξόρκι αγάπης από τον Δρ Ajayi, είμαστε ευτυχισμένοι ζουν μαζί τώρα όλα χάρη στον Δρ Ajayi, ήταν δύσκολο για μένα να πιστέψω, αλλά ευχαριστώ τον εαυτό μου που ήρθα σε επαφή με τον Δρ Ajayi για τη βοήθειά του και σήμερα είμαι χαρούμενος που μοιράζομαι το καλό που έκανε ο Δρ Ajayi στη ζωή μου, Εάν χρειάζεστε τη βοήθεια ενός ξόρκι για κάθε είδους πρόβλημα, πιστεύω ότι θα τα καταφέρει. Μην ντρέπεστε για το πρόβλημά σας ζητήστε βοήθεια από τον Δρ Ajayi. Επικοινωνήστε με το Viber / Whatsapp: +2347084887094

    ΑπάντησηΔιαγραφή