2η ημέρα
Τη δεύτερη ημέρα προετοιμασίας για την επίσκεψη στο μουσείο , μιλήσαμε για το πώς είναι τα μουσεία εξωτερικά.
Παρατηρήσαμε εικόνες από διάφορα μουσεία και μιλήσαμε για το μέγεθος των κτηρίων που βλέπαμε , τα πολλά και μεγάλα παράθυρά τους, το χρώμα των τοίχων τους, τις κολώνες και τα αγάλματα με τα οποία ήταν διακοσμημένα κάποια από αυτά, τις πινακίδες με το όνομά τους και τους κήπους που τα περιέβαλαν.
Η δραστηριότητα που ακολούθησε ήταν να ζωγραφίσουν τα παιδιά όπως φαντάζονταν το Λαογραφικό Μουσείο Τεγέας.
Στη συνέχεια με τη βοήθεια του υπολογιστή.....
....... βρήκαμε εικόνες του μουσείου αυτού......
....... και τις εκτυπώσαμε.
Παρατηρήσαμε το κτήριο και το περιγράψαμε .
Συνεχίσαμε λέγοντας ότι υπάρχουν πολλών ειδών μουσεία και ότι ανάλογα με το είδος των εκθεμάτων τους, έχουν διαφορετικό όνομα (αρχαιολογικό, λαογραφικό, πολεμκό, φυσικής ιστορίας και άλλα).
Στη συνέχεια είπαμε τι αντικείμενα υπάρχουν στα μουσεία και επιμείναμε στις λέξεις
σπάνια, μοναδικά, πολύτιμα.
Γράψαμε σε πίνακα τι μπορεί να μπει σε μουσείο.....
.....και το βάλαμε κι αυτό στον πίνακα ανακοινώσεων.
Συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε βραβείο προς παραλαβή για το ιστολόγιό σας:
http://1nipirakl.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html
Μαίρη Φουρνάρη
Νηπιαγωγός
1ο Νηπιαγωγείο Ηρακλείου Αττικής