Έχοντας σταματήσει στη γεύση, συνεχίσαμε να μιλάμε για το στόμα , τα δόντια και τη σημασία τους. Θυμηθήκαμε αυτά που είχαμε πει για τα μωρά , δηλαδή ότι επειδή δεν έχουν δόντια πίνουν μόνο γάλα και αργότερα κρέμες. Αργότερα σιγά σιγά φυτρώνουν τα πρώτα δόντια που τα κρατάμε στο στόμα μας μέχρι περίπου τα έξι χρόνια .
Στο σημείο αυτό διαβάσαμε το παραμύθι "Το πεισματάρικο δοντάκι της Ρίτας" της Ιωάννας Κυρίτση Τζιώτη.......
........... και είδαμε πως και τα παιδάκια του σχολείου μας φτάνουν σιγά σιγά στην ηλικία που θα αρχίσουν να κουνιούνται τα δοντάκια τους και θα φύγουν για να έρθουν καινούρια πιο μεγάλα στη θέση τους.
Μετρήσαμε πόσα δόντια έχουν φύγει μέχρι τώρα από τα παιδιά μας.
Τα περισσότερα δεν έχουν ακόμα χάσει δοντάκια.
Παρατηρήσαμε τα δόντια μας και είδαμε πως είναι διαφορετικά μεταξύ τους κι αυτό γίνεται γιατί το καθένα κάνει διαφορετική δουλειά.
Γιατί χρειαζόμαστε τα δόντια;
Είπαμε τα ονόματά τους και τα σειροθετήσαμε.
Επίσης διαφορετικά είναι τα δόντια των ανθρώπων από τα δόντια των ζώων. Εξαρτάται από το είδος της τροφής που τρώει το καθένα.
Συνεχίσαμε μιλώντας για το πώς πρέπει να φροντίζουμε τα δόντια μας και μετά από συζήτηση γράψαμε με γαλάζιο μαρκαδόρο αυτά που πρέπει να κάνουμε , και με κόκκινο αυτά που δεν πρέπει να κάνουμε .
Έτσι φτιάξαμε τη μαγική οδοντόβουρτσα.
Έπειτα.......
Χωριστήκαμε σε τέσσερις ομάδες τραβώντας κλήρους -σχήματα.
Η κάθε ομάδα έφτιαξε και έγραψε μια σύνθετη λέξη κοιτάζοντας τα σκίτσα.
Τι πρέπει να τρώμε για να είναι χαρούμενα τα δοντάκια μας και όχι λυπημένα;
Κολάζ με εικόνες φαγητών.
Και ζωγραφίσαμε!!!!!
Και ένα "στοματάκι" φτιαγμένο από μισό χάρτινο πιάτο.
Και με ολόκληρο πιάτο.
Τελειώνοντας διαβάσαμε το παρακάτω παραμύθι.
Περισσότερα για τα δόντια μπορείτε να δείτε στην περσινή μας ανάρτηση εδώ.
Στα παιδιά άρεσε το τραγουδάκι.....
Πολύ όμορφη η προσέγγισή σας. Συγχαρητήρια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ ωραίες δραστηριότητες μπράβο!
ΑπάντησηΔιαγραφήομορφα ολα.. μπραβο σας
ΑπάντησηΔιαγραφή