Καθώς πλησιάζουμε όλο και περισσότερο προς το Πάσχα
θα ασχοληθούμε με θέματα σχετικά με αυτό.
Θα ξεκινήσουμε σήμερα με ένα παραμύθι
της Ιωάννας Κυρίτση- Τζιώτη με τίτλο
"Η πασχαλίτσα της Αγάπης.
-Μα τι είναι αυτό το Πάσχα;
Βρίσκεται στο όνομά μου και γύρω μου ακούω συνέχεια να μιλούν γι' αυτό και να το περιμένουν με λαχτάρα, αναρωτιέται ένα ανοιξιάτικο πρωινό η Λίτσα η πασχαλίτσα.
Μια και δυό ξεκινά να μάθει...
-Μήπως ξέρετε τι είναι το Πάσχα παρακαλώ;
Ρωτά όποιον βρεθεί στο δρόμο της.
Όλοι της απαντούσαν,
μα ο καθένας με το δικό του τρόπο.
Μπερδεύεται, κουράζεται, η πασχαλίτσα μας
μα επιμένει μέχρι να νιώσει μέσα στη μικρή καρδιά της τι αληθινά είναι το Πάσχα!
Αφού διαβάσαμε το παραμύθι και είδαμε τις εικόνες του
τα παιδιά το αφηγήθηκαν ξανά.
Παρατηρήσαμε στο εξώφυλλο, στον τίτλο, αυτό που διαβάσαμε στο παραμύθι, ότι η λέξη
Ακολούθησε συζήτηση για το τι νομίζει ο καθένας ότι είναι το Πάσχα.
Κάναμε μια λίστα με όσα είπαν στην Λίτσα οι φίλοι της για το Πάσχα και φτάσαμε σε αυτό το μυστικό που όλοι της έλεγαν και που τελικά ένιωσε η μικρή μας φίλη μέσα στην καρδιά της . Δηλαδή ότι Πάσχα είναι η ΑΓΑΠΗ.
Στο σημείο αυτό η σχολική σύμβουλος, η οποία παρακολούθησε τη συζήτηση,
πρότεινε στα παιδιά μας να μην κρατήσουμε μυστικό την ΑΓΑΠΗ ,
αλλά να πούμε σε όλους και να κάνουμε πράξη το μήνυμα του Πάσχα .
Συνεχίσαμε τις δραστηριότητές μας με μια κατασκευή
γαντόκουκλας πασχαλίτσας
από χάρτινο πιάτο και κάνσον.
Η κατασκευή αυτή εξυπηρέτησε και άλλους σκοπούς καθώς έγινε :
- αρίθμηση (πόσες βούλες έχουμε )
- μοίρασμα (χωρίστε τις βούλες μισές μισές)
- συμμετρία (κολλάμε τις βούλες,τα μάτια ,τα πόδια συμμετρικά ως προς την κάθετη γραμμή ).
Τα παιδιά ζωντάνεψαν τις πασχαλίτσες τους , τις φόρεσαν στα χεράκια τους
και μας είπαν ποιο είναι το μυστικό του Πάσχα.
Τέλος σε ένα φύλλο εργασίας βρήκαν και κύκλωσαν τη λέξη Πάσχα
μέσα από το όνομα της Λίτσας Πασχαλίτσας
και τη ζωγράφισαν μέσα στο λουλουδισμένο λιβάδι που ζούσε.
!!!!!!!!!!!!!!!Πολύ ολοκληρωμένη δουλειά!!!!Μπράβο σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή