Η μέρα σήμερα ήταν αφιερωμένη στο Τετράγωνο.
Τα παιδιά το γνώριζαν, όμως τα περισσότερα είπαν ότι το λένε τρίγωνο οπότε εξηγήσαμε τι σημαίνει η λέξη τετράγωνο φτιάχνοντας με χαρτοταινία ένα μεγάλο τετράγωνο στο πάτωμα και δείχνοντας εκεί τις πλευρές (άκρες) και τις γωνίες (μυτούλες).
Περπάτησαν πάνω του τα παιδιά , μάλιστα ζητώντας τους να κρατήσουν ισορροπία σαν να επρόκειτο να πέσουν από ένα τοίχο.
Συγκέντρωσαν στη συνέχεια ό,τι τετράγωνο μπορούσαν να βρουν μέσα στο σχολείο .
Είδαμε την σχέση "μικρό- μεγάλο" μέσα από συγκρίσεις αυτών των αντικειμένων.
Με το σώμα τους τα παιδιά σχημάτισαν τετράγωνο.
Στη συνέχεια τους ανέφερα την τεχνική των ψηφιδωτών που γίνεται με μικρά τετράγωνα κομματάκια διαφόρων υλικών . Θυμηθήκαμε το αρχικό γράμμα του ονόματός μας και το στολίσαμε με χρωματιστές χάρτινες ψηφίδες.
Φτιάξαμε έναν αστείο τετραγωνοκέφαλο....
...και συνδυάσαμε το τετράγωνο με τον κύβο, τον οποίο τα παιδιά του κλασικού έφτιαξαν χρωματίζοντάς τον με πολλά χρώματα.
Μια ενδιαφέρουσα δραστηριότητα που άρεσε στα παιδιά ήταν η δημιουργία απλών μοτίβων με τα δύο σχήματα που έχουμε μέχρι τώρα επεξεργαστεί.
1ο μοτίβο
2ο μοτίβο
3ο μοτίβο
ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή