Μετά την αλλαγή των καρτών του ημερολογίου έδειξα στα παιδιά στον υπολογιστή αντιπροσωπευτικές εικόνες των τεσσάρων εποχών .Αφού μου είπαν την εποχή που αναγνώριζαν, τους ζήτησα να γράψουν πάνω στην εικόνα το όνομα που ταίριαζε ως μια πρώτη επαφή με το πληκτρολόγιο.
Να τι έγραψαν!!!!! ( φωνολογική προσέγγιση των γραμμάτων).
Θυμόσαστε τον Παππού Χρόνο από προηγούμενη ανάρτησή μας;
Συνεχίσαμε να μιλάμε για τα παιδιά και τα εγγόνια του και συγκεκριμένα για το χειμώνα και τους μήνες του.
Συνθέσαμε τα ονόματα των τριών μηνών....
....και έτσι ολοκληρώσαμε τους πίνακες στο ημερολόγιό μας.
Μετά από αυτό συνεχίσαμε αυτοσχεδιάζοντας στο ποίημα του Παππού Χρόνου με τον ακόλουθο τρόπο:
Δεκέμβρης τα Χριστούγεννα,
Πρωτοχρονιά ο Γενάρης,
Φεβρουάριος Αποκριές,
είναι ο χειμώνας με γιορτές!!!
Ζωγραφίσαμε το ποίημα του Δεκέμβρη της Ιωάννας Κυρίτση-Τζιώτη.
Ακολούθησε η κατασκευή ενός χιονανθρώπου, από ποτηράκι μιας χρήσης.
Για να μπαίνουμε στη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα , φτιάξαμε με τα χεράκια μας ένα δεντράκι.....
...και το στολίσαμε !!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτι γλυκά τα χιονανθρωπάκια σας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι το παλαμόδεντρο....τέλειο!!!