Με αφορμή τα φρούτα που έφερε ο Θοδωρής στο σχολείο
μιλήσαμε για τα φρούτα του φθινοπώρου.
Προσθέσαμε κι άλλους φθινοπωρινούς καρπούς....
...και κάναμε μια λίστα .
Είδαμε σχετικές εικόνες.
Μιλήσαμε για τη θρεπτική αξία των φρούτων και για τα δέντρα από τα οποία τους παίρνουμε (μήλο-μηλιά, ρόδι-ροδιά,κάστανο-καστανιά.....)
Κάναμε ομαδοποίηση ως προς χρώμα - σχήμα -
γεύση και μάθαμε νέες λέξεις (γλυκό ξινό, μαλακό - σκληρό)
Φτιάξαμε μια λαχταριστή φρουτοσαλάτα ......
...και παίξαμε παιχνίδι.
Δοκιμάσαμε με δεμένα ματάκια φρούτα προσπαθώντας να μαντέψουμε το όνομά τους.
Στο τέλος του παιχνιδιού φυσικά φάγαμε με λαχτάρα (σχεδόν όλοι) τη φρουτοσαλάτα μας!!
Συνεχίσαμε με ψηφοφορία για το αγαπημένο μας φρούτο.
Νικητής ήταν το μήλο στο Ολοήμερο τμήμα και το κυδώνι!!!!!! στο κλασικό.
Είδαμε πίνακες ζωγραφικής με φθινοπωρινά φρούτα . Μας βοήθησε πολύ το υλικό από το blog της συναδέλφου Ανθής Ζήση .
Ρωτήσαμε τα παιδιά,
Ρωτήσαμε τα παιδιά,
"γιατί νομίζετε ότι τα
ζωγράφισαν;" . Οι απαντήσεις ήταν διάφορες,
"Γιατί είναι όμορφα, έχουν ωραία χρώματα, γιατί είναι νόστιμα" κτλ
Ζωγράφισαν στο καβαλέτο φρούτα, τα έκοψαν και τα βάλαμε σε μια φρουτιέρα προσπαθώντας να αναπαραστήσουμε τους πίνακες που είδαμε.
Ζωγράφισαν στο καβαλέτο δικές τους φρουτιέρες .
Έφτιαξαν φρούτα με πλαστελίνη.
Ακολούθησαν φύλλα εργασίας αναγνώρισης και αρίθμησης φρούτων .
ζουμερή και γεμάτη χυμούς η ανάρτησή σας!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΑΜ ΜΙΑΜ ΟΛΟ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΗΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΠΡΑΒΟ
Ευχαριστούμε πολύ!!! και συνεχίζουμε ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΜας ανοίξατε την όρεξη. Πολύ ωραία η ανάρτησή σας
ΑπάντησηΔιαγραφή