Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2013

Ερχόμαστε με δώρα!!!!!

4η μέρα
Δεν ξεχνάμε ποτέ ότι είμαστε ευγενικά παιδιά , και γι' αυτό σήμερα φτιάξαμε δύο βιβλία με ζωγραφιές μας, δώρα για τις υπεύθυνες του μουσείου που θα μας φιλοξενήσουν.

Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Κανόνες για την επίσκεψη στο μουσείο

3η μέρα
Η μέρα αυτή είναι αφιερωμένη στο να ορίσουμε τους κανόνες για να γίνει η επίσκεψη στο μουσείο  με ασφάλεια και σοβαρότητα από την πλευρά των μαθητών μας.
Έτσι λοιπόν, αφού έγινε συζήτηση και θυμηθήκαμε πάλι το πόσο σημαντικός χώρος είναι ένα μουσείο, αφού εκεί φυλάσσονται αντικείμενα σπάνια και  πολύτιμα, τα παιδιά μας υπαγόρευσαν μερικούς κανόνες  για το μουσείο.

Τετάρτη, 27 Μαρτίου 2013

Πώς είναι ένα μουσείο;

2η ημέρα

Τη δεύτερη ημέρα προετοιμασίας για την επίσκεψη στο μουσείο , μιλήσαμε για το πώς είναι  τα μουσεία εξωτερικά.
Παρατηρήσαμε  εικόνες από διάφορα μουσεία και μιλήσαμε για το μέγεθος των κτηρίων  που βλέπαμε , τα πολλά και μεγάλα παράθυρά τους, το χρώμα των τοίχων τους, τις κολώνες και τα αγάλματα με τα οποία ήταν διακοσμημένα κάποια από αυτά, τις πινακίδες με το όνομά τους  και τους κήπους που τα περιέβαλαν.

Η δραστηριότητα που ακολούθησε ήταν να ζωγραφίσουν τα παιδιά όπως φαντάζονταν το Λαογραφικό Μουσείο Τεγέας.

Το κουτί της γιαγιάς Φωτεινής

( Έχοντας προγραμματίσει επίσκεψη στο λαογραφικό μουσείο Τεγέας,ξεκινάμε σήμερα την προετοιμασία γι' αυτό).
1η μέρα
Σήμερα ήρθε στο σχολείο το "κουτί της γιαγιάς Φωτεινής" το οποίο θα μας βοηθήσει τις επόμενες μέρες στο πρόγραμμα που θα επεξεργαστούμε  και στην  προγραμματισμένη επίσκεψη στο Λαογραφικό μουσείο Τεγέας.

Τρίτη, 19 Μαρτίου 2013

Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Δευτέρα, 11 Μαρτίου 2013

Αρλεκίνος 2013

Η ιστορία του Αρλεκίνου ήταν το θέμα μας σήμερα.
 Σχετικές δραστηριότητες μπορείτε να δείτε σε προηγούμενη ανάρτησή μας.Ρίξτε μια ματιά  εδώ.

Σήμερα κάναμε τα εξής:
Αφού διαβάσαμε το παραμύθι και μέσα από ερωτήσεις είδαμε πως τα παιδιά είχαν κατανοήσει την ιστορία, χωριστήκαμε σε 4 ομάδες. 
Η κάθε ομάδα πήρε μια ασπρόμαυρη εικόνα του παραμυθιού και αφού κατέληξαν στον τίτλο που θα της ταίριαζε, τον έγραψαν όπως μπορούσαν καλύτερα (αναδυόμενη γραφή). 
Στη συνέχεια χρωμάτισαν τις εικόνες τους και έγραψαν τα ονόματά τους .
 Η κάθε ομάδα παρουσίασε στην παρεούλα τη δουλειά της και εισέπραξε το χειροκρότημά μας.
 Αφού αριθμήσαμε τις εικόνες σύμφωνα με την εξέλιξη της ιστορίας, τις   αναρτήσαμε  στον πίνακά μας.

Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Eνδοσχολική βία 6/3/2013

Αν και η ενδοσχολική βία στο νηπιαγωγείο δεν έχει τις διαστάσεις των άλλων βαθμίδων της εκπαίδευσης, η παρέμβαση για την αντιμετώπιση της επιθετικής συμπεριφοράς κάθε φορά που εμφανίζεται κρίνεται απαραίτητη.Η βασική επιδίωξη όλων των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι να σπάσει η σιωπή από την πλευρά των θυμάτων και των παρατηρητών και να αντιμετωπιστούν τα φαινόμενα βίας  σε όλες τις βαθμίδες, ακόμα και στην προσχολική ηλικία.

 Η διαχείριση του θυμού των νηπίων είναι σημαντική σε αυτή τη φάση.
 
Σήμερα λοιπόν, στα πλαίσια των δράσεων για την ενδοσχολική βία, στο σχολείο μας ασχοληθήκαμε περισσότερο με το θέμα του θυμού και του πώς τον αντιμετωπίζουμε καλύτερα . 
 Ένα παραμύθι ήταν το μέσο για να κάνουμε τα παιδιά να μιλήσουν γι΄αυτά που τα θυμώνουν και να  βρούμε τρόπους αντιμετώπισης του θυμού.

Ο  πράσινος δράκος και το μαγικό κουτί.
Κάποτε , σε ένα πανέμορφο δάσος , ζούσε ένας πράσινος, μεγάλος δράκος. Κάθε πρωί που ξυπνούσε έβλεπε  τα δέντρα του δάσους, έπαιρνε βαθιές αναπνοές κι ένιωθε πολύ ευτυχισμένος.

Τι έμαθα για τη χώρα μου

Στην ανάρτηση αυτή σας παρουσιάζουμε ενδεικτικά  φύλλα εργασίας που επεξεργαστήκαμε σε όλη τη διάρκεια του ταξιδιού μας στην όμορφη Ελλάδα βασισμένα στα γράμματα που μας έστειλαν παιδιά από διάφορες περιοχές της χώρας μας.

Για τη Θράκη

Τρίτη, 5 Μαρτίου 2013

Ταξίδι στην Ελλάδα - Κατασκευές 2013

Το πρόγραμμα "Ταξίδι στην Ελλάδα  που έχουμε παρουσιάσει σε προηγούμενες αναρτήσεις μας, (δείτε στις ετικέτες "Ταξίδι στην Ελλάδα"), το επαναλάβαμε φέτος , με σκοπό να έχουν τα παιδιά μας μια πρώτη γνωριμία με τα παιδιά της χώρας μας, να μάθουν στοιχεία πολιτιστικά, ιστορικά και γεωμορφολογικά από τα γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας και να δημιουργήσουν με αφορμή τα όσα θα μάθουν . 
Σε αυτή την ανάρτηση θα σας δείξουμε τις κατασκευές που φτιάξαμε με αφορμή το πρόγραμμα αυτό.

Μεταξοσκώληκες πάνω σε φύλλα (Θράκη).

Κυριακή, 3 Μαρτίου 2013

Ήρθε Μάρτης κι Άνοιξη!!!



Καλό μήνα !!!!
Καλώς μας ήρθε η Άνοιξη!!!!
Υποδεχτήκαμε με μεγάλη  χαρά την Άνοιξη στο σχολείο μας και το πρώτο της παιδί το Μάρτη!!!
Μιλήσαμε για τα τρία της παιδιά και είπαμε τι περιμένουμε από το καθένα απ΄αυτά.
Συμπληρώσαμε τη ζωγραφιά  με τους μήνες και τις εποχές που έχουμε αρχίσει από το φθινόπωρο.....